Pályázatok

Raahe úti beszámoló – 2022 Erasmus+

Projekt száma: 2020-1-HU01-KA102-077840
Típusa: Erasmus+ KA1 – Munkatársak külföldi továbbképzése
Címe: „Vállalkozási készségek fejlesztése a szakképzésben”
Célország: Finnország, Raahe
Fogadó intézmény: BRAHE Szakképző Központ

A beszámoló letölthető erről a linkről.

Riga, 2017 – Erasmus+

Csoportbeszámoló a WEXEdu Alapítvány szervezésében lebonyolított Erasmus+ projektről.
2017. október 22-28.
Riga, Lettország

A program célja:
Szakmai tapasztalatok gyűjtése, a lett oktatási
rendszer, valamint a lett szakképzés megismerése

Beszámoló letöltése

Határtalanul 2017

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma a HATÁRTALANUL! program keretében nyílt pályázatot hirdetett a külhoni magyarsággal kapcsolatos ismeretek bővülésének, a magyarországi és külhoni fiatalok közötti kapcsolatok kialakulásának elősegítésére.

A HAT-17-02-2017-00129 azonosító számú pályázatunk címe: Székelyföld kincsei – népi témák, régi motívumok gyűjtése és a misztikum megjelenése az erdélyi balladákban, valamint Petőfi Sándor elbeszélő költeményeiben és Arany János balladáiban.

A megnyert pályázat során 12. évfolyamos tanulóink utaztak 4 napra Erdélybe és ismerkedtek meg a Marosvásárhelyi Művészeti Líceum 12. osztályos tanulóival és mindennapi életükkel. A pályázat lehetőséget biztosított a Marosvásárhelyi diákok is 4 napot töltsenek Budapesten és egy közös projekt feladaton dolgozzanak tanulóinkkal.

Finnországban és Norvégiában jártunk – Erasmus+

A WEXEdU Alapítvány Erasmus+ projektjének keretében EU-s támogatással voltak Finnországban tanulóink és egy kísérőtanár, valamint Norvégiában két tanárunk.
A pályázat keretében speciális nevelési igényű tanulók kaphattak lehetőségek szakmai és személyes készségeik fejlesztésére egy közel 4 hetes szakmai gyakorlat során, valamint tanáraink bővítették ismereteiket a munkaalapú oktatás módszertanáról.

WEXEdUProjekt száma és címe:
2015-1-HU01-KA102-013152  számú és „Munkaalapú képzés módszertanának tanulmányozása és megvalósítása fogyatékkal és hátránnyal küzdő tanulók esetében”